Software Customizat

Software Customizat

Optimizează operațiunile și maximizează profitul folosind soluțiile noastre software unice, puternice, scalabile, perfect adaptate nevoilor tale.

Tehnologii_Glacier

Folosim o gamă variată de platforme și tehnologii.

Divizia noastră de dezvoltare software customizat te ajută să îți transformi ideile în aplicații software robuste, perfect adaptate fluxurilor de lucru ale organizației tale.

Suntem agili, dar putem adopta o abordare conservatoare, în funcție de ceea ce se potrivește cel mai bine fiecărui proiect.

Folosim metodologia Agile/ Scrum pentru avantajele pe care le oferă în ceea ce privește transparența, viteza de livrare și flexibilitatea față de cerințele în schimbare. Asigurăm vizibilitate în timp real în fiecare etapă de dezvoltare, de la analiză până la livrare.

Lucrăm, de asemenea,
și în Waterfall

Înainte de a începe, sunt mai mulți pași de urmat. Realizăm analiza necesară de business, înțelegem și documentăm cererile și preferințele clientului, ne consultăm cu toate părțile interesate, contestăm ipotezele formulate, punem întrebări, ne folosim creativitatea, realizăm proiectul și repetăm.

  • artworkAnalyse@2x
    Etapa de analiză de business
    Această etapă este o parte fundamentală a oricărui proiect de dezvoltare software care vizează furnizarea unei soluții personalizate. În Agile, această etapă se repetă pe tot parcursul proiectului, cu fiecare sprint, cu scopul de a traduce nevoile clientului în povești de utilizatori care pot fi dezvoltate în continuare. În Waterfall, această etapă se află la începutul proiectului și scopul său este de a oferi un plan de dezvoltare pentru întreaga soluție.
  • artworkDeploy@2x
    Deployment/Etapa de instalare
    Proiectăm întreaga configurație a tuturor componentelor infrastructurii. Putem livra noi infrastructura sau putem lucra cu echipa IT a clientului. Proiectăm și asigurăm mentenanță atât pentru mediul de test, cât și pentru mediul de producție. Acoperim migrarea datelor, rollout și rollback, monitorizarea performanței, instruirea utilizatorilor și documentare.
  • artworkDesign@2x
    Design UI/UX
    Ca parte a etapei de analiză de business, livrăm mockup-uri interactive și discutăm în detaliu despre UX cu clienții noștri. Lucrăm cu agenții UI și UX și avem, de asemenea, consultanți și designeri inhouse. Putem fie să implementăm viziunea clientului nostru, fie să recomandăm și implementăm propria noastră viziune.
  • artworkDev@2x
    Dezvoltare & Livrare
    Dezvoltatorii de software respectă îndeaproape specificațiile și poveștile utilizatorilor pentru front-end, back-end, servicii și componentele care urmează să fie dezvoltate. Șefii de echipă asigură implementarea soluțiilor optime și utilizarea framework-urilor corecte și oferă îndrumări pe tot parcursul procesului de dezvoltare. Manageri de livrare experimentați supraveghează și coordonează întregul efort și comunică constant cu managerii de proiect, astfel încât clientul să fie în permanență la curent cu evoluțiile.
  • artworkDiscover@2x
    Etapa de descoperire
    Ne concentrăm pe înțelegerea nevoilor fiecărui client, a particularităților fiecărui tip diferit de proiect, a dinamicii părților interesate, a mediilor de lucru și definim o metodologie de livrare perfect adaptate.
  • artworkFeedback@2x
    Feedback-ul clientului
    Feedback-ul clienților este încorporat în proiect. Pentru Agile, fiecare sprint are ca rezultat un demo și toate feedback-urile sunt transmise în etapele următoare. Pentru Waterfall, reperele pentru feedback sunt integrate în planul de implementare de la început. Prin filozofia noastră de Management de Proiect versus Management de Livrare ne asigurăm că păstrăm canalele deschise și că feedback-ul clienților este permanent luat în considerare.
  • artworkPlan@2x
    Etapa de planificare
    Există mai multe tipuri de planificare - planificare detaliată sau foarte detaliată. Fiecare proiect are propriile sale repere majore pe care le respectăm. În proiectele Agile, planificarea detaliată se face de la sprint la sprint, luând în considerare prioritățile definite împreună cu clienții noștri. În proiectele Waterfall, planificarea detaliată se face în prealabil, iar activitățile complexe care rezultă sunt luate în considerare atunci când se stabilește calendarul final cu clientul.
  • artworkPostImplement@2x
    Post-implementare
    Ne asigurăm că totul funcționează exact așa cum trebuie, în fiecare zi. Monitorizăm parametrii de funcționare ai sistemelor și efectuăm mentenanță periodică. Verificăm și asigurăm mentenanța planurilor de back-up, monitorizăm utilizarea stocării, traficul de date și costurile aferente. Actualizăm sistemele atunci când acest lucru se impune. Oferim instrumente moderne de helpdesk. Echipele noastre de suport dedicate gestionează fiecare detaliu pe tot parcursul ciclului de viață post-implementare al proiectului - suport tehnic, raportarea și remedierea bug-urilor, gestionarea cererilor de modificare, a cererilor speciale și multe altele.
  • artworkQA@2x
    QA/ Testare
    Fiecare flux de lucru, funcționalitate, control, modul și aplicație sunt testate atât în medii de testare manuală, cât și în medii de testare automată. Bug-urile sunt identificate și trimise înapoi în backlog. Fluxurile sunt documentate și revizuite. Echipa QA este în contact permanent cu dezvoltatorii, managerii de livrare și managerii de proiect, asigurând transparența la nivelul întregii companii, în timp real, în ceea ce privește evaluarea calității oricărui proiect și asigurându-se că în etapa de UAT ajung cât mai puține bug-uri.

Servicii de
software customizat

Aplicații Mobile

Oferim experiențe vaste pe ecrane mici, lucrând cu mai multe ecosisteme pentru a avea un impact maxim.
Vezi mai mult

Aplicații Web

Transformăm nevoile clienților într-o experiență web deosebită, în profit și în utilizatori și clienți fericiți.
Vezi mai mult