Aplicația Bento Field Service 2.0 a fost desemnată câștigătoarea secțiunii ”e-Service” în cadrul Galei Anuale e-Finance 2018
Aplicația Bento Field Service 2.0 a fost desemnată câștigătoarea secțiunii ”e-Service” în cadrul Galei Anuale e-Finance 2018
București, 31.01.2019 – Bento, companie specializată în dezvoltare de aplicații software custom, a fost desemnat câștigătorul secțiunii “e-service” în cadrul Galei Anuale E-finance pentru dezvoltarea noii versiuni a aplicației Bento Field Service Management 2.0, dedicată companiilor de servicii și utilități, cu echipe de lucru distribuite în teritoriu.
Evenimentul E-finance, ajuns la cea de-a XIV-a ediție, a devenit în timp un reper în agenda piețelor de profil, un eveniment care trage linie și recompensează cu distincții binemeritate cele mai ambițioase, inspirate, complexe și inovatoare proiecte din anul precedent din zona de convergență a sectoarelor IT&C și financiar-bancar.
“În urma cu câțiva ani am proiectat și dezvoltat aplicația Bento Field Service Management, o aplicație 100% românească, pentru a crește eficientă activității dispecerilor de alocare a lucrărilor către echipele de tehnicieni distribuite în teren în funcție de localizarea acestora, de competențele pe care le dețin, de echipamentele și stocurile pe care le au în dotare. Aplicația este instalată deja în cadrul a numeroase companii de renume din România, lucru care ne confirmă că am reușit să răspundem cu succes nevoilor acestora. Versiunea Bento Field Service Management 2.0, lansată la finele anului trecut, a venit ca un răspuns firesc atât la nevoile în creștere ale pieței de field service în diferite industrii ca telecom, gaze și petrol, construcții, energie, financiar-bancar, utilități, cât și ca un răspuns la tendințele din domeniu identificate de diferiși analiști și la cerințele pieței cu care a trebuit să ne aliniem rapid”. – Radu Scarlat, General Manager, Bento.
Prin intermediul noii versiuni a aplicației, Bento pune la dispoziția companiilor de servicii și utiliăți funcționalități de business inovatoare cu rolul de a furniza servicii de service la cel mai înalt nivel care să întrunească așteptările în creștere ale clienților. Integrarea aplicației cu tehnologii și arhitecturi software noi cum ar fi microservicii, .net Core, Angular 6, Elasticsearch a fost considerată ca fiind esențială pentru furnizarea pe termen lung, de servicii de service de înaltă calitate către clienții finali.
“Cum în prezent, cererea de a face mai mult cu mai puțin este mereu prezentă și este amplificată de evoluția constantă a tehnologiilor, eficiența operațională a echipelor de service este obligatorie. Schimbările nu mai reprezintă excepția, ci sunt o parte constantă a activității, motiv pentru care, pentru a putea răspunde rapid la dinamica pieței și la nevoile în schimbare ale clienților și a viziunii acestora, agilitatea sporită a aplicației a fost iar o cerință ce a fost luată în calcul în dezvoltarea noii versiuni a aplicației” – Radu Scarlat, General Manager, Bento.
Concret, noul Bento Field Service 2.0 este mult mai agil, permițând administratorilor aplicației să realizeze rapid modificări ale configurărilor, fără a fi necesară intervenția dezvoltatorilor iar dispecerilor să vizualizeze în timp real, pe hartă, informații referitoare la echipele distribuite în teren (poziționare, stare, stocuri, etc.), comenzilor înregistrate și programate, furnizând o imagine de ansamblu a întregii activități precum și posibilitatea de a gestiona și a scala mult mai eficient și rapid resursele (materiale și umane).
Creșterea eficienței operaționale a echipelor de tehnicieni și implicit a companiilor utilizatoare se realizează în cadrul acestei versiuni prin:
- funcții de drag and drop in gant sau drag and drop in buffer cu rolul de optimizare a rutelor și de alocare dinamică a acestora, în funcție de comenzile programate, de coordonatele GPS ale echipelor de tehnicieni sau de adresa clientului final.
- definirea de scenarii de execuție și afișare dinamică a pașilor de execuție direct pe dispozitivele mobile ale tehnicienilor, prin intermediul unei aplicații mobile dedicată, compatibilă cu Android și Windows Mobile, pentru a oferi certitudinea că lucrările sunt executate conform procedurilor, iar datele culese din teren sunt corecte.
- configurarea aplicației mobile pentru a emite și tipări anumite documente (contracte, facturi, fișe de intervenții, devize, garanții), pentru a permite culegerea și stocarea de informații specifice tipului de lucrări efectuate, precum și pentru a realiza și arhiva fotografii de la locația intervențiilor.
- interfațarea aplicației cu SAP sau cu orice alt sistem de tip ERP pentru a facilita preluarea automată a comenzilor primite din partea clienților sau generate manual și afișarea acestora în timp real.
“Desemnarea aplicației Bento Field Service Mangement 2.0 ca fiind câștigătoarea sectiunii ”e-Service”, pentru cea mai inovativă aplicație dedicată companiilor de servicii și utilități, în cadrul Galei Premiilor E-finance din acest an, alături de creșterea numărului de companii care au ales să implementeze și să utilizeze Bento Field Service în 2018, vin ca o confirmare a faptului ca ne putem poziționa ca unul dintre cei mai apreciați furnizori de aplicații de field service cu IP propriu, de pe piața din România. – Radu Scarlat, General Manager Bento.
Bento Field Service Management a fost deja ales și implementat de o serie de companii medii și mari, printre care: Apa Nova București, SEA Complet (Servicii eOn pentru Acasa) precum și la Adrem Invest în cadrul unui proiect cu DEL Gaz, fosta eON Distribuție dar și în cadrul unui proiect de citire și înlocuire contori, aflat în curs de implementare la Distribuție Oltenia, fosta CEZ Distribuție. Pentru mai multe informații despre aplicația Bento Field Service 2.0 vă invităm să accesați https://www.bento.ro/bento-field-service-management/.